چسب زن غلطکی

دستگاه چسب زن غلکطی کارتن با ساختاری که دارد به خوبی قادر است انواع کارتن های را بسته بندی نماید.

دستگاه چسب زن غلطکی با استفاده از ریل غلطکی خود کارتن ها را به راحتی جابجا کرده و علاوه بر افزایش سرعت کار کاردستی را نیز کاهش داده است که هم اکنون به قیمت روز به فروش می رسد.
دستگاه چسب زن غلطکی در انواع مختلفی فراهم شده است که با افزودن یک سری غلطک به مدل های قدیمی تر سرعت دستگاه افزایش یافته و راندمان آن بالاتر رفته است.
این دستگاه به صورت غلطکی دارای قابلیت های خوبی بوده که بسیار به صرفه می باشد.
این دستگاه ها عمدتا در انواع نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک عرضه می شود که تفاوت این دو در سیستم تغییر ابعاد دستگاه است که در یکی دستی و در دیگری اتوماتیک است و گرنه هردوی این دستگاه ها سرعت بالایی داشته و کاملا مناسب صنایع می باشند.

ویژگی دستگاه چسب زن غلطکی

انواع دستگاه چسب زن غلطکی با سرعت کار و راندمان بالا به فروش می رسد که علاوه بر کیفیت بالا دارای قیمت بسیار مناسبی است.
دستگاه چسب زن غلطکی به دلیل داشتن غلطک کار کارگری را نصف کرده و سرعت عمل را بسیار بالاتر برده است که مناسب صنایع با سرعت بالا می باشد.
این دستگاه ها شامل یک سری غلطک موازی هم بوده که همزمان در یک جهت گردش می کنند و می توانند جعبه ها و کارتن ها را به راحتی به سمت واحد چسب زن منتقل کنند و زحمت کمتری برای کارگران خواهد داشت و متعاقبا راندمان افزایش خواهد یافت.
این دستگاه ها که در انواع نیمه و تمام اتوماتیک ساخته می شوند دارای سرعت بالا و مناسبی بوده و کاملا مناسب صنایع بزرگ و کوچک هستند.

مزایای استفاده از چسب زن غلطکی

استفاده از دستگاه چسب زن غلطکی سبب ایجاد مزایای خوبی برای بسته بندی کالا ها می شود که در اینجا به چند نمونه اشاره می کنیم:

افزایش سرعت عمل چسب زدن

برای چسب زدن کارتن محصولات به صورت دستی وقت بسیاری نیاز است. اما با استفاده از دستگاه چسب زن غلطکی کارتن می توان به سرعت بسته های کارتن محصول را چسب زد و راندمان کاری را نیز افزایش داد.

کاهش فضای مورد نیاز بسته بندی

دستگاه چسب زن غلطکی به سرعت کارتن ها را چسب زده و برای خروج از تولید و بسته بندی آماده می کند. از این رو نیاز به فضای نگهداری کارتن ها برای چسب زدن به صورت دستی از بین می رود. به گونه ای که نظم و آرامش در فضا حاکم شده و فضای کاری مناسبی پدید می آید.

کاهش مصرف چسب

باید این نکته را در نظر داشت که با چسب زدن به صورت دستی، میزان مصرف چسب به دلیل دقیق نبودن کار و عدم امکان ثابت نگهداشتن مقدار چسب، بیشتر می شود.
از این رو با استفاده از دستگاه چسب زن میتواند هزینه خرید چسب را کاهش داد.

افزایش کیفیت چسب زنی کارتن

اگر دستگاه چسب زن غلطکی مشکلی نداشته باشد، تمامی کارتن ها را به یک شکل و اندازه چسب می زند. و با نحوه چسب زنی درست و بسته شدن کامل درب کارتن، سبب افزایش استحکام بسته بندی می گردد.
در واقع دستگاه چسب زن به گونه ای طراحی شده که چسب دقیقا در مرکز آن روی کارتن قرار گرفته و از لبه های کارتن اندازه دقیق و یکسانی را دارند.
از این رو ظاهر زیبا و یکدستی به کارتن های بسته بندی شده می دهد. که کیفیت بسته بندی را دوچندان می کند.

Leave A Comment

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است

X