نوار نقاله بارگیری

نوار نقاله بارگیری از انواع نوار نقاله محسوب می شود که برای بارگیری مواد فله و کیسه ای وسایر بسته بندی ها مورد استفاده قرار می گیرد.

نوار نقاله بارگیری به منظور رفع نیاز مشتریان خود در دو نوع ثابت و قابل حمل طراحی و تولید می شود. برخی از این محصولات قابلیت تغییر درجه شیب و ارتفاع تخلیه مواد را دارند. در برخی موارد ممکن است نیاز به انتقال سریع مواد داشته باشید که در این صورت باید از تسمه های عاجدار یا فنجانی شکل استفاده کنید.
تسمه های عاجدار دارای زائده هایی شبیه به حرف V روی تسمه نقاله هستند. این مشکل باعث می شود که مواد به دلیل اینرسی و گرانش اولیه زمین نتوانند برگردند.
برای انتقال مواد فله یا پودری مانند آهک، سیمان، ماسه، شکر و غیره، تسمه و غلتک به صورت زاویه دار طراحی می شود، اما اگر قرار است کالا حمل شود، باید از تسمه نقاله مسطح استفاده شود. 

کاربرد نوار نقاله بارگیری

ستفاده از این محصول بارگیری مواد فله، کیسه ای و یا حتی بسته بندی شده را آسان می کند و روند انجام این کار سریعتر است.
یکی دیگر از ویژگی های این نوار نقاله که مشتریان استفاده کننده از این محصول را راضی کرده است کمک به حفظ کیفیت محصول است که این دستگاه را به یکی از دستگاه هایی تبدیل کرده است که در انبارها، کارخانه ها و یا حتی مزارع کشاورزی رواج یافته است.

مزایای نوار نقاله بارگیری

تولید نوار نقاله بارگیری مزایای زیادی دارد که به برخی از آنها اشاره می کنیم:
با نوار نقاله بارگیری، نیروی انسانی کمتر و ابزار کمتری مانند لیفتراک مورد نیاز است
جلوگیری از آسیب دیدن کالا از دیگر مزایای استفاده از نوار نقاله بارگیری است.
ایمنی بارگیری با نوار نقاله بارگیری به حداکثر می رسد.
نوار نقاله بارگیری دارای دو مدل ثابت و متحرک است که با استفاده از چرخ ساخته شده اند. با توجه به شرایط مکان، نحوه بارگیری و زاویه بارگذاری، مراحل طراحی نوار نقاله بارگیری انجام می شود. با اتصال نوار نقاله بارگیری به انتهای خط تولید ضمن بی نیازی از لیفتراک می توان هزینه های این بخش را به میزان قابل توجهی کاهش داد.

قیمت نوار نقاله

قیمت تسمه نقاله صنعتی به عواملی مانند کیفیت ساخت، مساحت مورد نیاز برای تسمه نقاله، درجه اتوماسیون آن، نوع تسمه نقاله، نوع پوشش لاستیکی بالای تسمه نقاله، قدرت کشسانی و غیره بستگی دارد.

نوار نقاله بارگیری و تخلیه

تسمه نقاله بارگیری مانند سایر نوار نقاله ها مجهز به موتور الکتریکی است که درام را به حرکت در می آورد. درام آشفته دیگری از یک تسمه یا زنجیر برای ایجاد حلقه ای استفاده می کند که با قرار دادن اشیا یا تجهیزات روی آن می توان آن را از نقطه ای به نقطه دیگر حرکت داد. وجود نوار نقاله بارگیری به این معنی است که هیچ نیروی غیرضروری در بارگیری و تخلیه کالاها، محصولات یا مواد اولیه وجود ندارد.

Leave A Comment

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است

X