مشخصات [استرچ پالت]

مشخصات فنی دستگاه استرچ پالت نشان دهنده قدرت بالای این ماشین صنعتی در بسته بندی کردن انواع کالا ها در صنایع مختلف است

بررسی مشخصات استرچ پالت به عنوان یکی از دستگاه های قدرتمند در زمینه بسته بندی می تواند این امکان را به شما بدهد تا با آگاهی بیشتری بتوانید این ماشین صنعتی را جهت بسته بندی و سلفون کشی محصولات و بار های خود انتخاب نمائید. در ادامه این مطلب به معرفی این دستگاه و ویژگی ها و انواع مدل های آن می پردازیم.

دستگاه استرچ پالت

دستگاه استرچ پالت امروزه کاربرد بسیاری در صنایع مختلف دارد. با استفاده از دستگاه استرچ پالت می تواند انواع بار ها و محصولات چیدمان شده بر روی پالت های پلاستیکی و یا چوبی و فلزی را سلفون کشی نماید. این دستگاه از دستگاه های قدرتمند در زمینه بسته بندی به شمار می آید که دارای عرض و ارتفاع می باشد و می تواند با قابلیت های مختلف به بهترین شکل محصولات شما را بسته بندی نماید.
دستگاه استرچ پالت جهت عملکرد خود از نایلون استرچ استفاده می کند. این نایلون با ضخامت های مختلف تولید می شود که می توانید متناسب با نیاز خود از آن استفاده نمائید. نایلون استرچ حالت کشسانی دارد و می تواند به خوبی به دور کالا ها بچسبد.
یکی از ویژگی های مهم در این دستگاه قابلیت پیش کشش می باشد که سبب صرفه جویی بیشتر در نایلون استرچ شده که در تیراژ بالا بسیار قابل توجه است.

استرچ پالت و ویژگی های آن

از ویژگی ها و مشخصات فنی استرچ پالت می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • دارای استهلاک پایین
  • سلفون کشی سریع و آسان محصول
  • اشغال فضای کم در محیط
  • محافظت از محصول در برابر نفوذ رطوبت
  • امکان استرچ قطعات طویل همچون رول های کاغذ و لوله ها
  • مصرف انرژی پایین و مقرون به صرفه
  • گزینه ای مناسب برای قطعات و پالت های سنگین و با حجم بسیار زیاد

استرچ پالت و انواع مدل آن

همان طور که بیان کردیم، انواع دستگاه استرچ پالت جهت رفع نیاز مشتریان عزیز تولید می شود که می توان انواع آن را نام برد:

استرچ پالت دروازه ای

این نوع دستگاه استرچ پالت با استفاده از بازوی چرخان خود، نایلون استرچ را بر دور پالت می پیچاند. در این روش پالت ها ثابت بوده و سبب می شود که به محصولات درون پالت آسیبی وارد نشود.

استرچ پالت صفحه گردان

در مدل صفحه گردان پالت محصولات بر روی صفحه مخصوص قرار گرفته و با استارت کار، صفحه می چرخد و همزمان با استفاده ازا هرم تعبیه شده در کنار دستگاه، نایلون استرچ به دور کالا ها می پیچد.

استرچ پالت رولی

از استرچ پالت رولی جهت بسته بندی و سلفون کشی محصولاتی مانند رول فروش، رول پارچه و… استفاده می شود.

استرچ پالت حرارتی

استرچ پالت حرارتی برای بسته بندی انواع محصولات اعم از پالت‌ های بزرگ (یخچال، مبلمان و…) مورد استفاده قرار می گیر

استرچ پالت مرغکدار

در استرچ پالت مرغکدار، یک نگهدارنده به جهت جلوگیری از به هم خوردن تعادل محصولات استفاده می شود. تا با کنترل سرعت حرکت عمودی نایلون استرچ، ارتفاع مد نظر را تنظیم کند.

استرچ پالت فرودگاهی

استرچ پالت فرودگاهی به منظور استرچ کردن محصولات کوچک مورد استفاده قرار می گیرد که می توانید از این دستگاه برای بسته بندی کیف، ساک های و چمدان های فرودگاه نیز استفاده نمائید.

قیمت استرچ پالت

قبل از هر چیزی باید به این نکته توجه نمود که کیفیت سلفون استرچ عرضه شده به بازار توسط تولیدکنندگان تاثیر مستقیمی بر روی قیمت نهایی آن می‌گذارد. بدین صورت که هرچه کیفیت محصول تولیدی بالا باشد، قیمت فروش آن نیز بیشتر خواهد بود.
همچنین متراژ و عرض رول های نایلون استرچ نیز بر قیمت دستگاه استرچ پالت اثر گذار است. در واقع هر چه عرض سلفون استرچ بیشتر باشد از قیمت بیشتری نیز برخوردار خواهد بود. 

Leave A Comment

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است

X