شیرینگ پک دوگانه سوز اتومات

شیرینگ پک دوگانه سوز اتومات از دستگاه های بسته بدی شیرینگ محسوب می شود که به صورت اتومات با کمترین دخالت دست کار می کند

از انواع دستگاه شیرینگ پک بسته بندی می توان به مدل شیرینگ پک دوگانه سوز اتومات اشاره کرد. این دستگاه که جهت بسته بندی محصولات و کالاهای مختلف نیز به کار می رود، با سوخت دوگانه ( برقی و گازی) بهترین گزینه برای استفاده در مناطقی است که قطعی برق یا نبود برق خللی در کسب و کار ایجاد می کند و مانع بازدهی کار توسط شیرینگ پک می شود.
اتومات بودن عملکرد این دستگاه در افزایش راندمان کاری تاثیر گذار است که این امر خود نیز سبب افزایش تقاضایان مشتریان آن می گردد.

نحوه کار شیرینگ پک دوگانه سوز

عملکرد دستگاه شیرینگ پک به این صورت است که انرژی گرمایی در تونل شیرینگ پک را توسط انرژی برق یا سوخت گازی و یا هر دو فراهم می کند.
به این صورت که دستگاه های بسته بندی شیرینگ پک گاهی از نیروی برق و گاهی  از سوخت گازی و در زمان هایی نیز از هر دو منبع انرژی برق و سوخت گازی با هم استفاده می کند و به همین دلیل دوگانه سوز نام گرفته اند. که این یکی از ویژگی های شیرینگ پک دوگانه سوز می باشد.
دو گانه بودن سوخت دستگاه شیرینگ پک این قابلیت را فراهم می کند که در صورت ایجاد محدودیت برای تامین انرژی برق یا گاز، به سادگی بتوان از انرژی جایگزین استفاده نمود.
به طور مثال می توان در فصل زمستان با کاهش فشار گاز، از انرژی و سوخت برق در دستگاه شیرینگ پک استفاده نمود و در فصل تابستان با کمبود برق، از انرژی گازی استفاده کرد.
البته در حالت کلی سوخت گازی فراوان و ارزان تر است و از لحاظ صرفه جویی در انرژی در دستگاه های شیرینگ گازسوز کاربرد بیشتری دارد.

نحوه کار دستگاه شیرینگ پک

گرمای مورد نیاز در تونل دستگاه شیرینگ، توسط سوخت آن که گاز یا گازوئیل است تامین شده که به طور کلی استفاده از سوخت گازی در این دستگاه، در برابر مصرف برق، بسیار ارزان تر و به صرفه تر تمام می شود.

شیرینگ پک دوگانه سوز و امکانات آن

دستگاه شیرینگ پک دوگانه سوز برای بسته بندی کالاهای پالتی یا درون کارتن که اصولا محصولاتی با ابعاد بزرگ هستند، استفاده می شود. برخی از امکانات این دستگاه عبارتند از:

سیستم دوخت پنوماتیک با انجام دوخت تیغه ای،
سیستم مارپیچی انتقال هوای آزاد با داشتن دو فن برای گردش هوای داخل تونل،
کانوایر نقاله ای و زنجیر مرغوب ضد سایش،
کنترل و تنظیم اتوماتیک دمای داخل تونل و دمای دوخت،
سیستم فیلتراسیون و روغنکاری،
استفاده از پرده سیلیکونی در دو طرف تونل برای پیشگیری از هدر رفتن انرژی،
وجود میز برای توقف کالا در پایان عملیات.

فروش شیرینگ پک اتومات

شیرینگ پک اتومات با ساختاری که در آن تعبیه شده است به بهترین شکل، به صورت اتومات فرآیند بسته بندی محصولات مختلف را انجام می دهد. سوخت و سرعت دو عامل اصلی فراهم کردن این نوع شیرینگ پک می باشد که سوخت آن از برق و گاز تامین شده باشد و سرعت بالای آن از مکانیزم اتومات بودن دستگاه برگرفته باشد.
فروش شیرینگ پک اتومات جهت استفاده در خطوط تولید و بسته بندی کالا مسلما بسیار مقرون به صرفه خواهد بود و اتومات بودن عملیات بسته بندی نقش مهمی در افزایش بازدهی کار خواهد داشت. 

Leave A Comment

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است

X